Az egyéni vállalkozók július 1-jétől a NAV-nál intézhetik ügyeiket
Az egyéni vállalkozók július 1-jétől a NAV-nál intézhetik ügyeiket
Július 1-jétől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vezeti az egyéni vállalkozók nyilvántartását. Továbbra is a webes ügysegéden jelenthetők be a NAV részére a tevékenységükkel kapcsolatos események (megkezdése, adatváltozás, szünetelés, megszüntetés stb.)
Ugyancsak a Webes ügysegéden nyújthatják be az egyéni vállalkozók nyilvántartásában kezelt adatok igazolására szolgáló hatósági bizonyítvány iránti kérelmüket.
A tevékenység megkezdése és megszüntetése személyesen is bejelenthető a NAV ügyfélszolgálatain.
Az Egyéni Vállalkozók Nyilvántartásában szereplő adatok – a nyilvántartási szám és adószám alapján – továbbra is lekérdezhetők a www.nyilvantarto.hu/evny-lekerdezo/ oldalon.
További információ telefonon a NAV Infóvonalán a 1819-es számon vagy személyesen a NAV ügyfélszolgálatain kérhető.
Forrás: nav.gov.hu
Tisztelt partnereink, érdeklődők!
Irodánk segít az elektronikus vállalkozói ügyintézésben. Tekintve, hogy ezek az ügyek nem csupán a számítógépes rögzítést igénylik, hanem kapcsolódó jogszabályi ismereteket, adózási, bevallási és egyéb kérdéseket is, mi tanácsadásunkkal ebben segítünk!
Horváth György
ügyvezető